جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای کت و شلوار داماد 2012

به درخواست مروارید جان، در این پست مدلهای جدید کت و شلوار داماد را می توانید ببینید.


برای دیدن سایر مدلها به ادامه مطلب بروید. 







































اینهم از مدلهای کت داماد 2012 برای تازه دامادهای گرامی امیدوارم که لذت برده باشید. 

مروارید جان اگر دیدی این مدلها رو حتما برام پیام بذار، 

نظرات 4 + ارسال نظر
مروارید پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

خوب بود اگه میشه لباس عروس هم بگذارید ولباس نامزدی ممنون میشم

مروارید جان لباس عروس و نامزدی زیاد هست توی سایت،
لباس عروس:
http://www.iranianfashion.blogsky.com/category/cat-4/

لباس نامزدی:
http://www.iranianfashion.blogsky.com/category/cat-3/

من معمولا از بین لباسهای مختلف اونهایی رو که به فرهنگ ما نزدیکتر هست انتخاب می کنم و قرار می دهم.
باز هم مدلهای جدیدتر می ذارم، به زودی

mojtaba جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ http://toycity.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
من مجتبی کامکار هستم
صاحب وبلاگ شهر اسباب بازی
وبلاگم در ضمینه تفریح و سرگرمی هست

آمار روزانه بازدید روزانه وبلاگم بین 1000تا 1200نفر هست
خیلی به آمار وب شما نزدیکه
من شمارو بهترین جای پیوندهای وبلاگم(بین8نفر اول لیست)لینک کردم
خیلی خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید
وبا این کار آغاز همکاری و دوستی ما بشه


امیدوارم وبلاگ پربازدیدی داشته باشید مجتبی

ممنون از شما
من شما رو اینک کردم، امیدوارم شاد و موفق باشید.

زهرا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

افتضا بود

شقایق جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

بچه ها این مدل کت و شلوار های فراک و از کجا می تونم بخرم به نظرم خیلی ست های قشمگیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد