جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

مدلهای جدید لباس عروس 2012 (سری ششم)



در ادامه پستهای قبلی:

      مدلهای جدید لباس عروس 2012 (سری اول)

مدلهای جدید لباس عروس 2012 (سری دوم)

مدلهای جدید لباس عروس 2012 (سری سوم)

مدلهای جدید لباس عروس 2012 (سری چهارم)

مدلهای جدید لباس عروس 2012 (سری پنجم)


در این پست سری ششم مدلهای جدید لباس عروس 2012 را می توانید
 ببینید.
برای دیدن سایر مدلها به ادامه مطلب بروید. 

















امیدوارم از دیدن این مدلهای زیبا لذت برده باشید، منتظر پستهای بیشتر در مدلهای لباس عروس 2012 باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

دستت درد نکنه. خیلی مدلهات خوبند.لذت بردم. یک کمی بیشتر روی مدلهای مانتو کار کن لطفا خیلی لازم دارم

خواهش می کنم، باشه حتما مدلهای بیشتر مانتو هم می ذارم

سام سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

باسلام اگه من بخواهم نمونه همین کار را سفارش بدم باید به کجا مراجعه کنم ممنون میشم اگه راهنمایم کنید خیلی از مدلش خوشم اومده رنگ قرمزشا برا نامزدم میخواهم.مرسی

سلام.
تبریک می گم بهتون.
راستش من مدلها رو از سایتهای مد بر می دارم و نمی دونم در ایران امکان خرید لباسها از سایتهای اینترنتی وجود داشته باشه یا نه! ممکنه بعضی از بوتیکهای لباس عروس بتونند براتون سفارش بدهند، می تونید باهاشو ن مشورت کنین.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد