جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

مدلهای مجلسی کوتاه 2012 (سری اول)

در این پست می توانید مدلهای زیبای مجلسی کوتاه 2012 را ببینید.



برای دیدن سایر مدلها به ادامه مطلب بروید. 



















امیدوارم از دیدن این مدلهای زیبا لذت برده باشید.

تا پست بعد شاد باشید و نظرات خود را بنویسید. 

نظرات 3 + ارسال نظر
گلی پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

عالی بودن

خواهش می کنم گلی جان

آنسه پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

سلام
خیلی رک میگم مدلهاتون جالب نیستند....یعنی خیلی قدیمی اند....بهتره یه سری به سایت های خارجی بزنید
مثل:www.jovani.com
یا
www.madamebridal.com
موفق باشید و....یادتون باشه انتقاد سازنده بهتر از تمجید الکیه

سلام آنسه جان
ممنون از انتقادت
وبلاگ من برای مدلهایی هست که خانمهای ایرانی بپسندند و بتونند از این مدلها استفاده کنند و در ممانیها بپوشند، مارک jovani اینقدر مشهور هست که همه می شناسند ولی فرم لباسهاش طوری نیست که مورد پسند خانمهای ایرانی باشه..
مدلهایی که من می گذارم قدیمی نیستند و همه از جدیدترین مدلهای لباس هستند که با دقت انتخاب می کنم، من به شخصه لباسهای ساده و شیک رو بیشتر می پسندم و به نظرم بیشتر شایسته زن ایرانی هست. من هم می تونم هر روز یک عالمه عکس از سایتها بگیرم و بذارم توی وبلاگم ولی به نظرم این کار جالب نمی یاد و سر فرصت و با دقت لباسها رو از سایتهای مختلف انتخاب می کنم و کنار هم می چینم.
در هر حال حتما برای شما و سایر دوستانی که به لباسهای مارک علاقه دارند پست می ذارم.
ممنونم که وقت گذاشتی، باز هم به من سر بزن

shadi جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

mamnoon azizam kheyli ghashang boodan mofavagh bashi, montazere modelaye dige hastamaaaaa:*

ممنونم شادی جان حتما مدلهای جدیدتر هم میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد