جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

جدیدترین مدلهای لباس برای خانمها و آقایان

مدلهای بسیار زیبای کت و دامن بهار 2012 (سری1) برای خوش سلیقه ها

در ادامه پستهای قبلی:

 مدلهای زیبای کت و دامن 2012 (سری اول)،

 مدلهای زیبای کت و دامن 2012 (سری دوم)،

 مدلهای زیبای کت و دامن 2012 (سری سوم)،

 مدلهای زیبای کت و دامن 2012 (سری چهارم)،

 مدلهای زیبای کت و دامن 2012 (سری پنجم)،

 در این سری پستها مدلهای بیشتر کت و دامن بهار 2012 را می توانید ببینید. 

برای دیدن سایر مدلها به ادامه مطلب بروید


























من که خودم از دیدن این مدلهای جدید کت و دامن کوتاه بهار 2012 واقعا لذت بردم، امیدوارم شما هم لذت برده باشید. 


 منتظر پستهای بیشتر با موضوع کت و دامن باشید. نظر یادتون نره.... 

نظرات 8 + ارسال نظر
النا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://haifawehbe.samenblog.com/

سلام مرسی اومدی سحر جان تو هم سال خوببی داشته باشی گلم

mohandes جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://49194.blogfa.com

salam .
kheyli khob bood !!
.........`....%%%.
......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
..,%% / %%;%%
.............`| /
...............|(.___;@@;.,..;@@;
...............|.| __@@@.;@@@;
...............|.|____ |/_____ |/___
bodo beya apam !!.

سلام، خوبی؟
من خواستم بهت سر بزنم ولی نمی دونم چرا گوگل کروم این پیغام رو بهم داد:

Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.
من هم راستش مثل خیلیهای دیگه از دیدن سایتت منصرف شدم، گفتم بهت خبر بدم

اشکان شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://aksdaran.blogsky.com/

سلام
دوست گل خودم خیلی خوشحال میشم.
بهم سر میزنی منم از هز گاهی سر میزنم بهتون.
شما هم موفق باشی گلم در زندگی.
موفق موید باشی
فدات

arshida یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://arshidamodel.mihanblog.com

سلام دوست گلم
من مدیر وبلاگ آرشیدا هستم....وبلاگ آرشیدا به علت دزدیده شدن رمز و پسورد وبلاگ توسط فردی متخلف به این آدرس منتقل شد.....منتظر حضور سبزت تو وبلاگم هستم....ممنون
در ضمن شما لینک شدید.منم بلینک.....

ریحون یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://reihoon.persianblog.ir

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی داری
تبریک میگم
ممکنه اگه فروشگاه لباس خوبی تو تهران میشناسی که لباسهای شیک و با قیمت مناسب داره بهم معرفی کنی و بهم ایمیل بزنی
ازت ممنون میشم
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام ریحون جان
ممنونم،
خانمی من این مدلها رو از سایتها می گیرم و تقریبا همه طراحهای لباسهاشون اروپایی و آمریکایی هستند متاسفانه فروشگاهی رو هم توی تهران نمی شناسم، ولی امیدوارم بتونی مشابه این مدلها رو پیدا کنی، شاد باشی

زهراطاهری پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

باتشکر اززحمات شمادوست عزیز[:

ممنونم دوست گرامی

مریم یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام سایتتون خیلی خیلی خیلی باحاله دمتون گرم

رامین پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

09362714641

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد